Saturday 8 September 2018

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh orang macam mereka ni. semenjak suami aku kemalangan patah kaki dia, aku perasan suami aku bosan. kebetulan adik aku duduk dekat je dengan rumah kami, adik aku selalu bawa anak dia datang rumah kami. si pidin ni memang rapat dengan kami. suami aku rajin la melayan si pidin ni main-main dirumah kami.



korang layan je tengok video ni. kegiatan harian mereka 

dapat tengok bajak suka la si pidin, pak long nye pon melayan jer



ini dapat tengok game memancing, minat mereka sama aje. apa-apa pun yang penting mereka happy.

No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...