Friday 15 November 2013

Gula-gula Warna-warni



menarik tak gula-gula ni......?????  tengah jalan-jalan kat mid valley ternampak kedai jual gula-gula dan pelbagai jenis asam dan jeruk... meh! gila memalukan teruk la juga perangai aku sengeh sorang-sorang kawan aku pun pelik tengok gelagat aku gembira macam orang senget..  
huhuhuaaaahuaaa kegemaran aku!!!!  hehehhe... aku memang gila suka sangat tengok gula-gula warna-warni.. tapi beli bukan makan pun.. hanya suka pada warna yang amat cantik.. kalau makan gula-gula selalu kang kena kencing manis dan penyakit lain-lain yang sewaktu dengan nya.. 
aku masuk jer kedai gula-gula ni aku gembira tak terkata, cuci mata la katakan.. terapi bau-bauan dan terapi warna.. sangat gembira kerana zaman kanak-kanak kami ni susah.. tapi bila dewasa gini rasa bersyukur sangat ada hikmah disebalik kesusahan kami.. alhamdulillah syukur.. kegembiraan  melambangkan ketenangan jiwa..... 

No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...