Thursday 21 November 2013

Aku dan Patung Mainan.

ini aktiviti wajib yang mesti aku buat kalau berjalan, sampai adik dan kawan-kawan geleng kepala.. hahahaha.. aku punya suka larh.. adik aku sampai marah-marah... dia kata ishh.. macam budak-budak lah akak ni.. buat malu aje... aku jawab.. buat apa nak malu,, aku yang amek yang nak amek gambar... kau yang malu nape.. hehehe.. 

  meh kita makan biskut dia... hahhahha!!!!

 coommeeelll takk!!! mesti tak kan.. hahhahaha!!!

hahahaaa... nasib baik lembu ni patung kalau lembu hidup habis la kena tendang dengan lembu nih!!! hihihihi... kite korek hidung dia... hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...