Friday 1 November 2013

Hujan bulan september dan oktober










bulan musim hujan.. apa yang korang buat agaknya..??  hurm.. aku nye aktiviti, membaca, makan, menulis dan tidur.. lebih seronok waktu hujan ni dapat makan aiskrim sambil menulis.. melayan diri menambah ilmu memang penting waktu gini sebab lepas je musim hujan aktiviti aku pun berubah... hahahhaha... berjalan-jalan  cari makan.. huhuhu.. best hidup begini jika kita tahu menghargai hidup.. dulu aku macam dah hilang arah kerana tiada pekerjaan, tetapi sekarang apa yang aku buat ni adalah pekerjaan yang paling menyeronokkan.. berjalan-jalan... makan-makan.. ambil gambar... belajar meneroka apa sahaja.. ada hikmahnya kenapa aku jadi begini.. hanya allah yang tahu.. terima kasih allah beri aku petunjuk dikala aku dalam kehilangan arah tuju hidup ku.. moga kau limpahkan rezeki orang-orang yang sentiasa menyokong dan membantu aku dalam dunia baru aku ini.. aku gembira melihat mereka gembira membantu aku.. hanya allah sahaja yang dapat membalas jasa mu wahai sahabat..

No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...