Monday 23 December 2013

Awek cun bawah umur 18tahun

semalam aku ngan member jenjalan kat alamanda putrajaya, kawan kata jom tengok 47 ronin. huhu.. seronok la kan... so nak beli tiket tapi penuh da... urm.... tak jadi tengok wayang.... tetiba ada 3 orang awek cun datang, salah sorang cakap gini "awak nak beli tiket tak? aku tanya balik tengok citer ape ye? hurm.. citer paku. so aku pun kata tak nak tengok citer melayu sorry ye.... so dorang tak putus asa dorang pergi tanya kawan aku kat tempat tiket, abg tolong beli tiket ni citer paku, kawan aku kata hurmm taknak la awak..." then awek-awek tadi masih menunggu dan tanya orang lain disekitar mereka....

aku ngan kawan aku pun dok bincang nak lepak mana sebab nak tengok wayang tak jadik... then tetiba kawan aku pujuk aku tengok citer paku. member aku kesian tengok awek-awek tadi. so aku pun pergi kat awek tu dan beli tiket kat dorang. ish.... gembiranya mereka... aku tanya la kenapa tak tengok citer tu, awek tu kata, ni ha kawan saya tak leh masuk pulak sebab tak cukup umur.... hahahaha dorang gelak... urmmm... ye la dik takpe akak beli tiket korang yer... sian korang... then awek-awek tadi ucap terima kasih kat kami.. aku bukan tak nak tengok citer melayu kat wayang, aku cuma kurang nak tengok citer pelik-pelik yang orang kata citer seram ni.....

 hahaha... lawak la awek-awek cun ni... citer ni kena umur 18 tahun keatas yang dorang tak cek dulu kad pengenalan nape? kan da membazir... yang brother jual tiket kat kaunter pun tak bagi tau atau semak kad pengenalan dulu ker? tak tahu lah nak kata apa. tak tahu siapa yang salah kat sini.... apa yang penting awek-awek tu memang cun dan comel... hahahaha...


No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...