Sunday 3 November 2013

Thor the dark world 3D



Best nyer.. hati berbunga-bunga dapat tengok cerita Thor.. member dengan baik hatinye kata.. "jom tengok wayang cerita Thor 3D nak tak?" huh!  seronok melompat dalam hati... mana tak nye.. aku dah dok terperap jer kat umah..





tengok barisan pelakon pun semuanya boleh tahan.. kalau pergi tengok wayang member aku da tau dah apa kegemaran aku, kalau takde ni memang tak senang duduk.. kegemaran aku adelah pOpCORN.. hihihhihiiii...  tetiba ajer dapat idea amek gambar macam ni..

memang best cerita ni.. kalau nak tau pergi la tengok sendiri.. hehehhe... yang best tengok 3d sebab ade part scene masa thor baling tukul besi dia macam terkeluar dari screen, seakan-akan tukul besi tu macam baling jer ke muka aku.. hahaha.. terperanjat la kite.. walau apa pun memang enjoy.. terima kasih kawan yang baik hati belanja makan dan tengok wayang..... happy sangat!!

No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...