Monday 25 November 2013

HERO - tempat mu disyurga...

aku terkejut bila membaca artikel di --sedih, sayu dan pilu dan sentap dalam hati bila dapat tahu hero telah tiada lagi,hero mati akibat menghidapi penyakit lukemia, moga allah tabahkan hati mohd hairey (papa hero) dan keluarga.. 
kisah kucing ini pernah mengemparkan malaysia suatu ketika dulu kerana kaki depannya dipotong oleh seorang peniaga kerana kucing ni mencuri makanan di kedainya. semoga allah limpahkan rezeki kepada semua pelindung haiwan. aku pun merasa sedih kerana aku juga pencinta haiwan.. menangis aku kerana berita kematian kucing yang suci ini... 



semua diatas saya ambil dari fb papa hero.. 

No comments:

Post a Comment

telatah anak buah dengan bapa sedara.

ini lah dia tiap-tiap hari mereka macam ni, jumpa nak bergurau, nak menyakat, nak merajuk, hahaaha... boleh runtuh rumah kalau ada sepuluh ...